Kiedy i jakie kalendarze zamawiać dla swoich pracowników

Pomimo dynamicznej informatyzacji pracy cały czas ogromnym zainteresowaniem cieszą się najróżniejsze gadżety, jakie jak kalendarze. Wynika to z tego, że są one bardzo praktyczne i sprawdzają się w różnych okolicznościach. Przykładowo dla osób mających dużo kontaktów w terenie z klientami świetnym pomysłem będą kalendarze książkowe dla firm. Niewielkie rozmiary i waga, a także bardzo wygodna forma notatnika pozwalają na wykonywanie zapisków bez patrzenia na miejsce, w którym ktoś przebywa. Tego typu wersje kalendarzy stosuje się niejednokrotnie w formie upominków dla kontrahentów, którzy na pewno lubią dostawać takie drobiazgi. Z kolei na powieszenia na ścianie bardzo chętnie są wybierane kalendarze trójdzielne i jednodzielne.

Poza tym, że pokazują datę i stanowią świetne miejsce do zaznaczania terminów spotkań i innych ważnych tematów, to stanowią także ciekawą dekorację. W dużej części przypadków produkcja kalendarzy odbywa się na zamówienie klienta, i po prostu można taki kalendarz sobie dowolnie zaprojektować. Można wybrać wykończenie i wymiary, można też podesłać własne grafiki i zdjęcia.

Chętnie stosowanym zwyczajem będzie umieszczanie logo firmy, przez co kalendarz będzie także ciekawym sposobem na reklamę. Pamiętać tylko należy o tym, żeby wszystko odpowiednio wcześnie zamówić. Jak wyszuka się już producenta, na przykład podając w wyszukiwarce hasło polecamy stronę o kalendarzu reklamowym dla firmy i sprawdzając otrzymane wyniki, to najlepiej wszystko z nim uzgodnić przed grudniem, bo później może on nie zdążyć ze zrobieniem.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić