Czemu warto zlecić prowadzenie fanpage’a?

Coraz pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega ogromne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby wielbicieli internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci konstruują charakterystyczne kluby zrzeszające wielbicieli, wielbicieli określonych towarów, usług, przedsięwzięć – wypróbuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to chociaż 50 fanów. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Parę polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy zapaleńców, co okazuje jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Właściwe artykuły będą zrzeszały znaczącą ilość hołdowników, jest to nieuniknione. Entuzjaści odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak rzeczywiście, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
1 komentarz
Dodaj komentarz
Możesz także polubić