Wtryskiwacze po regeneracji – dlaczego opłaca się kupić

Posiadacze aut wyposażonych w silniki wysokoprężne liczyć się często muszą z licznymi drogimi usterkami. Dość powszechnie psują się w nich przykładowo turbosprężarki czy koła dwumasowe, a na naprawienie ich zależnie od modelu trzeba przeznaczyć od tysiąca złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Bardzo podobnie będzie wyglądała sytuacja w przypadku wtryskiwaczy, które także w pewnych jednostkach napędowych potrafią narobić sporo problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich wytrzymałość między 150 a 250 tysięcy przebytych kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu często zaczynają szwankować.

Objawia się to spadkiem mocy silnika i jego nierówną pracą, dlatego też jeżeli się zauważy takie rzeczy, lub tym bardziej świecić zacznie kontrolka, to jak najszybciej trzeba odwiedzić mechanika. Jeśli chodzi o nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. W związku z tym że są one dostępne jedynie w autoryzowanych serwisach, to właściciele samochodów liczyć się muszą z dużymi wydatkami, w przypadku starszych samochodów przekraczającymi ich pełną wartość.

Alternatywna opcja to zakup wtrysków po regeneracji, które można znaleźć w znacznie niższych cenach. Taka regeneracja umożliwia przywrócenie ich parametrów do stanu odpowiadającego nowym elementom, co pozwoli na kolejne wiele lat jazdy. Chcąc zakupić takie wtryskiwacze po regeneracji przede wszystkim trzeba znać ich dokładne oznaczenie, ponieważ nawet przy tym samym modelu silnika wtryskiwacz 0445115008 niekoniecznie spasuje do konkretnej jednostki.

+Artykuł Sponsorowany+

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić